Wydarzenia


Ekipa forum
Login:

Hasło:


Temat
AutorWiadomość
Re: Temat [odnośnik]Nie 04 Kwi 2021, 20:48
First topic message reminder :

Test

TestTestTest

[bylobrzydkobedzieladnie]
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz Gry
Wiek : 99
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
Myśl, cytat : Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony
Genetyka1 : Mugol
text
przedmioty
szata
amulet
profil
ekwipunek
Konta specjalne
Konta specjalne
https://mors-template-test.forumpolish.com/t23-move-test#182 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815


Ostatnio zmieniony przez Morsmordre dnia Wto 15 Cze 2021, 13:50, w całości zmieniany 2 razy

Re: Temat [odnośnik]Pią 09 Lip 2021, 23:26
test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz Gry
Wiek : 99
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
Myśl, cytat : Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony
Genetyka1 : Mugol
text
przedmioty
szata
amulet
profil
ekwipunek
Konta specjalne
Konta specjalne
https://mors-template-test.forumpolish.com/t23-move-test#182 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815
Re: Temat [odnośnik]Pią 09 Lip 2021, 23:26
The member 'Morsmordre' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 90, 84, 41, 59, 34, 15, 92, 53, 51, 11
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz Gry
Wiek : 99
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
Myśl, cytat : Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony
Genetyka1 : Mugol
text
przedmioty
szata
amulet
profil
ekwipunek
Konta specjalne
Konta specjalne
https://mors-template-test.forumpolish.com/t23-move-test#182 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815
Re: Temat [odnośnik]Pią 09 Lip 2021, 23:27
lols dranat
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz Gry
Wiek : 99
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
Myśl, cytat : Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony
Genetyka1 : Mugol
text
przedmioty
szata
amulet
profil
ekwipunek
Konta specjalne
Konta specjalne
https://mors-template-test.forumpolish.com/t23-move-test#182 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815
Re: Temat [odnośnik]Pią 09 Lip 2021, 23:28
lols dran sdfs fad ada
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz Gry
Wiek : 99
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
Myśl, cytat : Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony
Genetyka1 : Mugol
text
przedmioty
szata
amulet
profil
ekwipunek
Konta specjalne
Konta specjalne
https://mors-template-test.forumpolish.com/t23-move-test#182 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815
Re: Temat [odnośnik]Pią 09 Lip 2021, 23:28
The member 'Morsmordre' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 65
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz Gry
Wiek : 99
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
Myśl, cytat : Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony
Genetyka1 : Mugol
text
przedmioty
szata
amulet
profil
ekwipunek
Konta specjalne
Konta specjalne
https://mors-template-test.forumpolish.com/t23-move-test#182 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815
Event, zdarzenie [odnośnik]Pon 12 Lip 2021, 21:55
siema siema siema
drew
drew
Zawód : 123
Wiek : 123
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Zamężna
Myśl, cytat : Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony
Genetyka1 : Czarodziej
Temat - Page 2 XmoO7hO
przedmioty
szata
amulet
profil
ekwipunek
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t86-wzor-karty-postaci https://www.morsmordre.net/ https://morsmordre.net https://i.imgur.com/Mo1LfxP.png https://mors-template-test.forumpolish.com/t32-test-zaciagania-danych#241 https://morsmordre.net
Re: Temat [odnośnik]Czw 22 Lip 2021, 23:51
drew napisał:siema siema siema
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz Gry
Wiek : 99
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
Myśl, cytat : Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony
Genetyka1 : Mugol
text
przedmioty
szata
amulet
profil
ekwipunek
Konta specjalne
Konta specjalne
https://mors-template-test.forumpolish.com/t23-move-test#182 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815
Re: Temat [odnośnik]Sob 26 Lut 2022, 13:20
test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a tes

test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a tes




test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a tes



test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a tes



test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a test a testtest a tes
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz Gry
Wiek : 99
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
Myśl, cytat : Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony
Genetyka1 : Mugol
text
przedmioty
szata
amulet
profil
ekwipunek
Konta specjalne
Konta specjalne
https://mors-template-test.forumpolish.com/t23-move-test#182 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815
Re: Temat [odnośnik]Sob 26 Lut 2022, 18:48
dwadwa
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz Gry
Wiek : 99
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
Myśl, cytat : Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony
Genetyka1 : Mugol
text
przedmioty
szata
amulet
profil
ekwipunek
Konta specjalne
Konta specjalne
https://mors-template-test.forumpolish.com/t23-move-test#182 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815
Re: Temat [odnośnik]Czw 17 Mar 2022, 18:17
Czarna magia
Legenda
CMWartość CM postaci wynosi Xk8, gdzie X oznacza 1 za każde rozpoczęte 5 punktów czarnej magii. Przykładowo, wartość czarnej magii 16 sprawia, że wartość CM wynosi 4k8, a zatem postać rzuca cztery razy kością k8 i sumuje wyniki.
OBObrażenia, ilość punktów żywotności, jaka zostanie odebrana postaci w przypadku trafienia.
ind.Obrażenia ustalane indywidualnie przez mistrza gry w zależności od sytuacji lub innych czynników.
STStopień trudności zaklęcia. Postać musi osiągnąć moc zaklęcia równą lub wyższą od ST, aby zaklęcie było udane (k100+wartość statystyki czarnej magii). Jeśli postaci zabraknie nie więcej, niż pięć oczek, do udanego zaklęcia, należy je uznać za częściowo (połowicznie) udane.

Należy pamiętać, że aby móc korzystać z czarnej magii, postać musi posiadać przynajmniej 1 punkt statystyki. Przy każdym rzucie zaklęcia tej kategorii należy rzucić dodatkową kością k10.

Negatywne efekty korzystania z czarnej magii
Czarna magia jest najplugawszą dziedziną magii. Korzystanie z niej zawsze niesie ryzyko, że moc zechce wyrwać z duszy czarodzieja cenę za swoją służbę. Oprócz kości k100 postać rzuca kością k10. W przypadku wyrzucenia wyniku 1-4 (5, jeżeli postać jest chora na sinicę lub zachodzą inne wyjątkowe przesłanki wskazane przez mistrza gry) postać mogą spotkać określone konsekwencje. Ryzyko obniża się o 1, jeżeli: rzucone zaklęcie jest udane i kiedy postać posiada przynajmniej 20 pkt statystyki czarnej magii. Oznacza to, że jeżeli postać rzuci udane zaklęcie i wyrzuci na kości k10 4, nie obejmuje jej ryzyko.

Efekty k10 rozpatruje się zgodnie z poniższą rozpiską:
1Tępy ból pulsuje w twojej głowie. Czujesz metaliczny posmak krwi, jej gęsta struga spłynęła z nosa. Wystarczy, że otrzesz ją dłonią. Otrzymujesz 2k6 obrażeń psychicznych i tracisz 1 punkt energii magicznej.
2Twój widok na ułamek sekundy przysłania czerń, gdy zanika, świat nie nabiera barw, przez chwilę pozwalając ci widzieć go tylko w czerni i bieli. Ziemia zdaje się osuwać ci się spod nóg. Czujesz, że czarna magia wysysa z ciebie życiową energię. Jeżeli obejmuje cię ryzyko: twoje ciało staje się coraz cięższe, kilka kolejnych kroków powłóczysz stopami. Otrzymujesz 3k6 obrażeń od osłabienia.
3Plugawa magia karmi się twoim ciałem i twoją duszą. Pod przekrwionymi oczami pogłębiły się szare sińce, wysiłek uwidocznił się na twojej twarzy. Pod naporem tej siły pęka większe naczynie krwionośne w dowolnym miejscu na ciele. Jeżeli obejmuje cię ryzyko: pozostaje po nim rozległy i bolesny krwiak, otrzymujesz 2k6 obrażeń tłuczonych i 2k6 od osłabienia
4Wyraźnie bledniesz, masz wrażenie, że czas wokół ciebie nagle zwolnił. Bodźce docierają do ciebie w opóźnionym tempie. Nagle odczuwasz drapanie w gardle, które zmusza cię do kaszlu. Jeżeli obejmuje cię ryzyko: zaczynasz krztusić się własną krwią, musisz się jej pozbyć z ust. Otrzymujesz 3k6 obrażeń od podduszenia i 3k6 obrażeń psychicznych.
5[Ryzyko zachodzi kiedy postać otrzymuje modyfikator +1 i żadnych ujemnych]
Żyły twojej ręki wiodącej nabrzmiewają i czernieją, odznaczając się na kończynie złowieszczą siecią. Twoja kończyna drży, przenikając paraliżującym bólem. Miejscami pojawiają się podłużne rany. Potrzebujesz chwili. Jeżeli obejmuje cię ryzyko: skóra ręki rozcina się miejscami, powodując krwotok; otrzymujesz 5k6 obrażeń +5 za każde ponowne wyrzucenie tej kości (szarpane).
6 - 10Nic się nie dzieje.

PZaklęcieSkutekOBST
Temat - Page 2 Md19qLaAblepsiaZaklęcie oślepiające - gałki oczne zaczynają zachodzić bielą. Klątwie, oprócz nagłego i gwałtownego pogorszenia wzroku, towarzyszą ból, światłowstręt, łzawienie, kurcze powiek. Po upływie dwóch tur ofiara staje się ociemniała.30 (psychiczne)100
Temat - Page 2 OjoYS3nAccessio*Wywołuje napad gniewu, który może zmienić się w furię i atak fizyczny na losową osobę. Zaklęcie wzmacnia się z czasem (ST jego zakończenia wzrasta o 5 co turę).-70
Temat - Page 2 OjoYS3nAd MedusaPrzemienia włosy ofiary w kąsające węże.20/tura (kąsane)80
Temat - Page 2 OjoYS3nAdolebitqueWyczarowuje palący łańcuch, który oplata ofiarę powodując u niej liczne oparzenia. Uniemożliwia rzucanie zaklęć i zadaje obrażenia. Trwa dwie tury.15/tura (oparzenia)70
Temat - Page 2 NDShyokAnathemaWywołuje słabość i zniechęcenie u celu. Nakłada karę -5 do każdego rzutu kością przez 3 tury.-35
Temat - Page 2 NDShyokAnimiatioZwłoki lub nieprzytomne ciało wykonują krótki, kontrolowany przez czarnoksiężnika ruch (np. mogą kogoś złapać za rękę, nogę, uderzyć, kopnąć).ind.30
Temat - Page 2 OjoYS3nAquassus* Zaklęcie torturujące. Ofiara ma wrażenie, że nie może oddychać, że się topi. Nie pozostawia śladów fizycznych, jednak silnie oddziałuje na psychikę torturowanego. 5+CM (psychiczne)65
Temat - Page 2 Md19qLaAvada Kedavra (niewybaczalne)Zabija na miejscu, jej użycie skazuje czarodzieja na dożywotni pobyt w Azkabanie. Może zostać zatrzymana tylko przez Protego Horribilis.śmierć100
Temat - Page 2 NDShyokBetulaWiązka czarnej magi uderza cel jak bicz.2060
Temat - Page 2 NDShyokBuccoPowoduje uderzenie ofiary, takie, jak gdyby przeciwnik mocno uderzył ją w szczękę od dołu.15 (tłuczone)50
Temat - Page 2 NDShyokCadevaribo EffudioRzucone na martwe ciało wywołuje eksplozję zwłok. Wybuch obejmuje obszar 1k6 pierścieni wokół ciała i zadaje 6k6 obrażeń każdemu, kto znajdzie się w jego zasięgu (szarpane, psychiczne, zatrucia)ind.60
Temat - Page 2 NDShyokCapillumoWyrywa włosy z głowy.10 (szarpane)50
Temat - Page 2 OjoYS3nCoccineusRzucone na świeże zwłoki rozgotowuje w nich krew, która z impetem, silnym strumieniem, uderza w cel. Na wykrwawionych zwłokach zaklęcia nie da się użyć ponownie.30 (tłuczone, poparzenia, psychiczne)65
Temat - Page 2 OjoYS3nColiPowoduje silne bóle brzucha, zaklęcie torturujące.5+CM (psychiczne)65
Temat - Page 2 XbgF1mBContudito Collum Łamie kark, zaklęcie odniesie efekt, jeżeli moc zaklęcia przewyższy pozostałe punkty żywotności przeciwnika, a cel nie przezwycięży testu na odporność magiczną o ST=CM.¼CM (złamanie)90
Temat - Page 2 XbgF1mBCordcordisSpowalnia pracę serca aż do całkowitego zatrzymania, daje -10 do wszystkich rzutów i kara ta wzrasta o kolejne 10 co turę aż do przerwania działania zaklęcia.-90
Temat - Page 2 OjoYS3nCorioCałkowicie ściera z ciała płat skóry sporej wielkości; obrażenia nie są głębokie, lecz niezwykle obszerne. Bardzo bolesne zaklęcie, które może pozostawić po sobie trwałe blizny.10+CM (cięte)80
Temat - Page 2 Md19qLaCostacrescioSprawia, że kości żeber zaczynają rosnąć i przebijają skórę na piersi, wywołując silny krwotok. Zaleczone rany zmniejszają krwotok o połowę, ale dopiero usunięcie kości pozwoli go przerwać.4k8 na turę (krwotok), 1/3 CM (psychiczne)105
Temat - Page 2 XbgF1mBCrepitoPowoduje eksplozję gałki ocznej; w przypadku uzyskania szybkiej pomocy, organ jest możliwy do odratowania. Okres pełnej rekonwalescencji trwa długo i jest wspomagany głównie eliksirami. 30+CM (utrata gałki ocznej)85
Temat - Page 2 OjoYS3nCruciatus (niewybaczalne) Sprawia ofierze ogromny ból, może powodować trwałe uszkodzenia mózgu. Przy krytycznym sukcesie ofiara natychmiast popada w obłęd trudny do wyleczenia. Działa maksymalnie trzy tury. Postać rzucająca zaklęcie musi je podtrzymywać (ST wynosi 50). Finite nie przerywa działania, należy rozproszyć uwagę rzucającego (zadać mu jakiekolwiek obrażenia). Postać może wyrwać się spod działania Cruciatusa, ST=CMx2+15, do rzutu dodaje się bonus za biegłość odporność magiczna.
Inkantacja: crucio.
10+CM/tura (psychiczne)80
Temat - Page 2 NDShyokCruritusSprawia, że ofiara czuje niemożliwe do zignorowania swędzenie. W miejscu podrapania odpada mały kawałek skóry. Zaklęcie nie mija samoistnie.5/tura45
Temat - Page 2 XbgF1mBDecollatioPodcina kończynę w stawie łokciowym lub kolanowym, wywołując silny krwotok. Zranienie ręki wiodącej ma ST wyższe o 20.60+CM (cięte)95
Temat - Page 2 OjoYS3nDistorsioWyłamuje kości ze stawu łączącego. Powoduje ból. Rzucenie czaru na nadgarstek ręki wiodącej ma o 20 wyższe ST.15+CM75
Temat - Page 2 OjoYS3nFebrisPowoduje wysoką gorączkę, która uniemożliwia funkcjonowanie. Gorączka musi być szybko zbita eliksirami, inaczej prowadzi do powolnej śmierci.10/tura (osłabienie)75
Temat - Page 2 OjoYS3nFerveret sagnuisZaklęcie torturujące. Ofiara ma wrażenie, że jej krew została doprowadzona do wrzenia.5+CM (psychiczne)65
Temat - Page 2 NDShyokFlammareOfiara odczuwa w miejscu dotknięcia różdżką ból podobny do przypalania płomieniem świecy.5 (oparzenia)40
Temat - Page 2 OjoYS3nGladiumPowoduje rozcięcie żył na przedramionach. Zadaje obrażenia do momentu zatamowania krwawienia.15/tura (cięte)70
Temat - Page 2 NDShyokHibrudoDo celu przysysa się duża czarna pijawka, która wysysa krew. Można ją odrzucić ręcznie, przezwyciężając test o ST = CMx2, dodając do rzutu wartość statystyki sprawności x2.10/tura50
Temat - Page 2 NDShyokHaemorrioUtrudnia krzepniecie krwi, zwiększa krwotoki. Odnosi skutek tylko wobec postaci, która krwawi.10+CM60
Temat - Page 2 OjoYS3nIctusosioMiażdży kość, w którą trafi zaklęcie. Wywołuje ból, niekoniecznie wyłącza kończynę z ruchu (postać nie może nią poruszać jeśli zostanie jej mniej niż połowa PŻ w momencie trafienia).40+CM (tłuczone)80
Temat - Page 2 XbgF1mBIgne Inferiori Tworzy pocisk fioletowego ognia, który zadaje duże obrażenia wewnętrzne.40+CM (oparzenia)85
Temat - Page 2 Md19qLaImperius*(niewybaczalne) Pozwala przejąć całkowitą i trwałą kontrolę nad umysłem ofiary. Postać może przezwyciężyć Imperiusa samodzielnie (ST=CMx2+15 rzucającego, do wyniku dodaje się bonus przysługujący za biegłość odporności magicznej). Postać rzuca kością w każdym poście, w którym usiłuje sprzeciwić się rozkazowi (pomimo jego wykonywania). Zaklęta postać otrzymuje bonus +20 do wszystkich rzutów. Imperius nie pozwala wydobyć z ofiary żadnej tajemnicy, którą poznała przed rzuceniem klątwy. W razie wątpliwości ich rozwiewaniem zajmie się Mistrz Gry. Arbitraż Mistrza Gry konieczny jest w przypadku poruszania tematów związanych z główną fabułą forum. Możliwość wykrycia i zdjęcia zaklęcia imperiusa opisana jest w tym temacie.
Inkantacja: imperio.
-120
Temat - Page 2 XbgF1mBImplosioCiało ofiary dosłownie rozrywa się od wewnątrz; trafiony organ wewnętrzny pęka i zaczyna obficie krwawić. Pojawiają się krwotoki wewnętrzne. 50+CM95
Temat - Page 2 Md19qLaInferniTrafione zwłoki ożywają i przeobrażają się w inferiusa całkowicie poddanego woli czarnoksiężnika (statystyki sprawności oraz zwinności inferiusa wynoszą tyle, ile CM postaci, a jego PŻ=CMx5). Zaklęcia nie da się przerwać, inferius może zostać tylko zniszczony ogniem.-110
Temat - Page 2 OjoYS3nInsinuatoWyczarowuje bicz, który po dotknięciu skóry czarodzieja powoduje powstanie w tym miejscu ropiejących wrzodów. Postać może władać nią jak bronią zgodnie z zasadami walki wręcz, bicz dodaje +20 do obrażeń.-65
Temat - Page 2 OjoYS3nKrzyk Banshee (niewerbalne, obszarowe)Przywołuje z ciemności upiorny krzyk, którego brzemiennie przenika na wskroś wszystkich czarodziejów w zasięgu wzroku i pozwala czarodziejowi pożywić się ich lękiem. Każdy, za wyjątkiem rzucającego zaklęcie, otrzymuje karę do rzutów 1k10, rzucający zaklęcie otrzymuje bonus do rzutu równy sumie kar ofiar, lecz co turę otrzymuje 1k6 punktów obrażeń psychicznych. Efekt utrzymuje się 5 tur.-80
Temat - Page 2 NDShyokLapidibusŻołądek ofiary wypełnia się kamieniami. Waga trafionego zaklęciem wzrasta o ½ CM rzucającego, otrzymuje karę do uników -10, a także cierpi na bóle brzucha. Zaklęcie torturujące.1560
Temat - Page 2 XbgF1mBLarynx depopuloCzyni obrażenia w jamie ustnej przeciwnika oraz narządach głosu, jak po rozcięciu ich ostrym narzędziem. Ofiara odczuwa silny ból, kaszle i pluje krwią, przy silniejszym rzuceniu może prowadzić do zalania płuc krwią i śmierci przez uduszenie. Rekonwalescencja trwa do tygodnia, przez ten czas ofiara nie może mówić, a wszystkie eliksiry należy podawać dożylnie. Uniemożliwia werbalne rzucanie zaklęć.30+CM (cięte)85
Temat - Page 2 OjoYS3nLocomotor MortisParaliżuje nogi. Zaklęcie jest ciągłe i nie mija samoistnie.-65
Temat - Page 2 OjoYS3nLocuste Przywołuje stado szarańczy, które atakuje wybrany cel; szczypie, obłazi i próbuje się wedrzeć do jego wnętrza przez wszystkie otwory ciała.20/tura (kąsane)80
Temat - Page 2 OjoYS3nLuis cimexWyczarowuje pełzające robaki, które atakują ofiarę.5/tura (kąsane)65
Temat - Page 2 OjoYS3nLuxatioPowoduje zwichnięcie stawu najbliższego miejscu, w które uderzyło zaklęcie. ST trafienia w staw związany z ręką wiodącą wzrasta o 25.2565
Temat - Page 2 NDShyokMallus atera Po dotknięciu skroni danej osoby, można dookreślić, czy osoba ta zna tajniki czarnej magii.-20
Temat - Page 2 OjoYS3nMalesuritioRzucający zaklęcie wysysa z ofiary siły witalne; połowa zadanych obrażeń ulecza rzucającego zaklęcie.CM65
Temat - Page 2 XbgF1mBMalesuritio MaximaRzucający zaklęcie wysysa z ofiary siły witalne; leczy tyle samo obrażeń, ile zada.CM90
Temat - Page 2 XbgF1mBMorbus comitialisWywołuje atak padaczki, trwa dwie tury. Wyłącza na ten okres z walki.20/tura (psychiczne)85
Temat - Page 2 NDShyokMorsmordreWywołuje na niebie widmo Mrocznego Znaku; zaklęcie znane wyłącznie Śmierciożercom.-0
Temat - Page 2 NDShyokMovoOfiara traci czucie w kończynie. Rzucone na nogi utrudnia chodzenie i uniemożliwia bieg. W przypadku rzucenia na rękę daje -10 do rzucania zaklęć oraz walki wręcz.-60
Temat - Page 2 XbgF1mBMucus ad Nauseam Powoduje zapadnięcie na trąd.25/tura90
Temat - Page 2 OjoYS3nMyocardii dolorPowoduje silny ból w klatce piersiowej podobny zawałowi.10+CM (psychiczne)75
Temat - Page 2 NDShyokNervusioZrywa ścięgno. ST trafienia w ścięgno związane z ręką wiodącą wzrasta o 25 - uniemożliwia wtedy czarowanie (nie dotyczy postaci mających wytrzymałość fizyczną na poziomie III lub wyższym).1050
Temat - Page 2 NDShyokNigre ExtremosZaklęcie wzmacnia wszelkie istoty zrodzone z czarnej magii, zwiększając ich żywotność, sprawność i zwinność o CM.-60
Temat - Page 2 OjoYS3nNigro RetectaOtacza przestrzeń cienistą kopułą odcinającą dopływ promieni słonecznych. Utrzymana długo zabije wpierw roślinność, później inne żywe istoty znajdujące się w jej zasięgu. Obejmuje obszar 7+1k6 pierścieni wokół rzucającego zaklęcie i co turę zadaje 1k6 obrażeń od zimna (odmrożenia) każdemu, kto znajduje się pod jej wpływem. Kopuła nie zatrzymuje ruchu i można przez nią przejść, ale zasłania widoczność.ind.65
Temat - Page 2 OjoYS3nNubeveneumPowoduje wydobycie się z różdżki wąskiej wstęgi szmaragdowych trujących oparów skierowanych ku konkretnemu celowi. Opary są powolne, ST uniku przed zaklęciem wynosi 40. Wstęga po chwili rozmywa się w powietrzu.5/tura (zatrucia)65
Temat - Page 2 XbgF1mBNullam rem natamKlątwa, która zabija dziecko w ciele matki, wywołując rozstrój jej zdrowia. Martwy płód pozostaje w ciele matki.30+CM85
Temat - Page 2 NDShyokOrganus dolorZaklęcie torturujące. Powoduje lekkie przemieszczanie się organów wewnętrznych, jednak nie wywołuje obrażeń.10 (psychiczne)45
Temat - Page 2 OjoYS3nParaistioKlątwa, która sprawia, że jeden z czarodziejów staje się niejako pasożytem drugiego; czerpie siły z wysysania jego witalności. Tak długo, jak długo trwa zaklęcie, ofiara co turę traci 5 PŻ, a atakujący je zyskuje.5/tura (osłabienie)80
Temat - Page 2 OjoYS3nPhalangesŁamie paliczki dłoni, sprawia, że ofiara nie potrafi utrzymać poprawnie różdżki; ofiara musi rzucić dodatkową kością k3 na powodzenie w celowaniu zaklęciem. Wyrzucenie 1 oznacza spudłowanie.1580
Temat - Page 2 OjoYS3nPlumosaW płucach ofiary zaczyna się kłębić czarny dym, który utrudnia ich prawidłową pracę; ofiara zaczyna się dusić.15/tura (duszenie się)65
Temat - Page 2 NDShyokPośmiertna wiadomość (niewerbalne)Zaklęcie pozwala zostawić wiadomość głosową w ustach (lub szczękach) zmarłego, zaklęcie aktywowane niewerbalnym przeciwzaklęciem o tym samym ST wydobywa tę wiadomość. Zmarły przemawia swoim głosem.-50
Temat - Page 2 OjoYS3nPrevaricator ossisPowoduje otwarte złamanie kości. Przy celowaniu w rękę wiodącą ST wzrasta o 10.2570
Temat - Page 2 NDShyokProtego Kletva Bariera, która odrzuca każdego, kto nie posiada przy sobie jakiegoś czarnomagicznego przedmiotu.-60
Temat - Page 2 OjoYS3nPutredoPrzyśpiesza procesy gnilne martwego ciała, sprawiając, że to pęcznieje, a po upływie tury wybucha, roztaczając trujące opary na odległość 5 pól wokół siebie.5/turę (trucizna)65
Temat - Page 2 OjoYS3nSangelioPowoduje obfity, trudny do zatrzymania krwotok z nosa; zbyt długo działające zaklęcie prowadzi do omdlenia i wykrwawienia.15/tura (krwotok)65
Temat - Page 2 OjoYS3nSango creatumRzucone na rozlaną krew pozwala przepełnić ją czarną magią i napełnić złą mocą, nadając jej kształt; magiczny twór przybiera wygląd zbliżony do wyobrażenia rzucającego zaklęcie, w księgach zwykle przedstawia się go jako zębatą glizdę. Jej wielkość zależna jest od krwi użytej do jej stworzenia. Samo pojawienie się mary jest w stanie wywołać szok (w momencie przywołania zadaje obrażenia psychiczne), istota jest w stanie poruszać się i bezmyślnie atakować zębami. Każdym atakiem zadaje 5 pkt obrażeń na każde 15 punktów krwawych obrażeń, z których powstała. Jest jednak powolna (porusza się 1 pole na turę) i nie jest w stanie unikać. PŻ istoty wynosi 30 na każde 15 punktów krwawych obrażeń, z których powstała. Rzucenie zaklęcia wymaga co najmniej 5 pkt w transmutacji.20 (psychiczne)65
Temat - Page 2 NDShyokScindetPowoduje wybuch niewielkiego stworzenia (np.: mysz, żaba, wiewiórka).-40
Temat - Page 2 OjoYS3nSerpensortia Wyczarowuje węża, który atakuje przeciwnika. Wąż posiada sprawność oraz zwinność wynoszącą 1/2 CM atakującego i PŻ wynoszące CMx2+15. Jeśli postać posiada więcej niż 35 CM, wąż zatruwa jadem, który zadaje 5 obrażeń na turę. Wymaga biegłości ONMS.5/tura (kąsane, zatrucia)65
Temat - Page 2 OjoYS3nSectumsempra Powoduje rozległe i głębokie rany na ciele.40+CM (cięte)80
Temat - Page 2 NDShyokServio* Zmusza inną osobę do wykonania pojedynczego rozkazu osoby rzucającej zaklęcie; ofiara ma jednak pełną świadomość swojego zachowania, wie, że znajduje się pod wpływem zaklęcia i zachowuje pamięć. Rozkaz nie może być złożony i musi być wyrażony jednym słowem. Zaklęcie można przełamać, ST=CMx2, do rzutu dodaje się bonus za odporność magiczną.-50
Temat - Page 2 XbgF1mBSomniumante*Ofiara ma wizję, która najbardziej ją przeraża, nie może dostrzec nic poza rozgrywającą się w jej umyśle sceną. Na dwie tury jest wyłączona z walki.30 (psychiczne)90
Temat - Page 2 OjoYS3nStilioMałe pająki zaczynają wydobywać się z wszystkich otworów w ciele ofiary.15/tura (kąsane)80
Temat - Page 2 Md19qLaSzatańska Pożoga (obszarowe) Rozpala ogromny, trudny do powstrzymania, potężny, dziki ogień, który formuje się w różne bestie i trawi niemal wszystko na swojej drodze, będąc nawet zdolnym do niszczenia horkruksów. Może je rzucać do trzech czarodziejów równocześnie (wynik rzutu kością sumuje się). W przypadku rzucenia zaklęcia w kilka osób liczona jest statystyka najsłabszej postaci. Rzucenie zaklęcia trwa dwie tury.70+CM (oparzenia)120
Temat - Page 2 Md19qLaViento Somnia* (obszarowe)Wyczarowuje gęstą mgłę, która pojawia się wpierw punktowo, a potem rozlewa się wokół z prędkością 8 pierścieni na turę, aż obejmie swoim działaniem 24 pierścienie. Wszyscy, którzy znajdą się w jej zasięgu, stają się ofiarami koszmarnych zbiorowych halucynacji. Obrażeń można uniknąć przezwyciężając test na odporność magiczną. ST wynosi 15+CMx2 rzucającego. 60+CM (psychiczne)120
Temat - Page 2 XbgF1mBVulnerarioZaklęcie zadaje ranę, jak gdyby niewidzialny miecz wbiłby się w ciało ofiary. Bardzo potężne i brutalne zaklęcie czarnomagiczne.45+CM (cięte)85
[bylobrzydkobedzieladnie]
Thomas Doe
Thomas Doe
Zawód : Zawodowy kłopot i zawód
Wiek : 22
Czystość krwi : Pólkrwi
Stan cywilny : Żonaty
Myśl, cytat : There's no lullaby
In this nowhere land
Genetyka1 : Czarodziej
Temat - Page 2 AGJxEk6
przedmioty
szata
amulet
profil
ekwipunek
Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t86-wzor-karty-postaci https://www.morsmordre.net/ https://morsmordre.net https://i.imgur.com/Mo1LfxP.png https://morsmordre.net https://morsmordre.net
Re: Temat [odnośnik]
Sponsored content
przedmioty
szata
amulet
profil
ekwipunek

Strona 2 z 2 Previous  1, 2

Temat
- Similar topics
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach